Nog een rustdag in Barchem

5 september 2020 - Ruurlo, Nederland

In het chique hotel van de Woodbrookers in Barchem hebben we een driedaags arrangement geboekt. We mogen dus nog een dagje genieten.
In de ochtend hebben we flink uitgeslapen, lekker ontbeten  en daarna rustig een boek gelezen. Het lijkt wel vakantie.
In de middag zijn we haar de dependance van museum More in Kasteel Ruurlo gefietst. Er hangt daar allemaal werk van Karel Willink. De verbouwing van het kasteel tot  museum is schitterend. De glazen brug naar het kasteel is een ontwerp van neef Hans van Heeswijk. Dat kan hij toch erg goed. Bijzonder die kwaliteit  in de familie.  Ik ken in onze  grote  familie geen andere met dit soort creatieve kwaliteiten.
Na afloop was het prima weer voor het terras. Ook nog enige aandacht gegeven aan de fietsen. Er zat meer zand dan olie op de ketting na de tocht door de bossen in de regen. Leo was de olieman.
s Avonds nog een keer uitgebreid gegeten in het hotel. Morgen gaan we weer op pad naar een nivonhuis: den Broam in Twente