Verjaardag

15 september 2020 - Durgerdam, Nederland

Maandag 14 september was een bijzondere dag. Miriam 60 jaar. Het was in alle opzichten een stralende dag. We begonnen met cadeautjes. Leo bracht een fotoboek met een reportage van de jongens, hun partners en hem. Ook heeft hij zelf mijn portret geschilderd. Een tweede cadeau. Bijzonder om een handgeschilder portret te hebben.
De dag startten we met ontbijt aan het strand. Het Zeehuis ligt op een paar honderd meter van het strand. Vervolgens hebben we een ochtend aan het strand gelegen. Dan doen we bijna nooit , maar met deze temperatuur was het heerlijk. Ondertussen had onze secretaresse collega’s opgeroepen om me te feliciteren en kwam een bombardement van appjes op gang.

In middag zijn we door de duinen naar castricum gefietst voor een bezoek aan mama. Na korte tijd werd ik enorm verrast, want ook sam en aron kwamen naar castricum. Heerlijk om ze bij me te hebben op deze dag. We aten een  heerlijke visschotel.
Mama had het allemaal fantastisch georganiseerd.

Het was een onverwacht mooie verjaardag in deze corona tijd.